i love islam

lailahaillallah..

zikrullah n doa

Saturday, March 17, 2012

Alhamdulillah..teguran itu dari Allah..

Bismillahirrahmannirahim..Assalammualaikum w.b.t.

Alhamdulillah..diberikan kelapangan untuk mencoret..jazakillah khairan kaseeran kpd saudari Nora Aniza http://noraaniza.blogspot.com/yg menegur..boleh rujuk di Blog beliau di atas peneguran beliau..Alhamdulillah..masih diberi kesempatan utk merubah diri..andai dicabut nyawa dari jasad, maka akan menjadi suatu kezaliman pd diri kerana terlewat dari menemukan pintu taubat..Astaghfirullah Al Azim..

sesungguhnya setiap sesuatu berlaku itu kerana Allah..dan ana yakin teguran ini adalah dari Allah Taala..Alhamdulillah..maaf kepada mana-mana pihak yang mungkin terjebak di dalam suozon (buruk sangka, kerana ia dtg dr khilaf diri ana sndiri..walau apa pun niat baik yang ada dari post sebelumnya (dari blog ana), ianya tetap akan mngundang fitnah ke atas agama kita, dan sebaiknya ana jauhi sesuatu yg mngundang keburukan kpd agama dan sesekali tidak mahu hati ini melihat kita semua terjerumus ke dalam lembah kehinaan dan jauh dari keredhaan Allah..

JAZAKILLAH KHAIRAN KASEERAN..

2 comments:

  1. betul..saya tengah usahakan jugak..saya tak mahu dipublish sangat sbb saya sedar di mana tempat saya yg sebenarnya, alhamdulillah saudari dapat terima dgn hati terbuka. :-)

    ReplyDelete
  2. kita berubah bersama..sedang berusaha menjauhi kemunafiqan sbgai seorng muslim yg mana dia berkata tentang Islam, akan tetapi akhlak diri, perlakuan, zahir dan batin tidak menunjukkan kepada itu..maka, Nerakalah tempatnya..Nauzubillah...

    ReplyDelete