i love islam

lailahaillallah..

zikrullah n doa

Wednesday, December 14, 2011

YA ALLAH...



terkenang suatu ketika, d saat pertemuan itu tercipta..hari berganti hari, bulan berganti bulan dan akhirnya menjadi tahun...sehinggalah d setiap sujudku dan doaku akan adanya kamu..dan hari ini,ku imbau sejenak..ku fikirkan kembali kesetaraan diri..jauh..dan andai doaku tidak dimakbulkan,aku mengerti... setiap detik Allah menemukan kita, akan ada HIKMAH nya..dan penyatuan itu tidak berlaku juga aku mengerti mengapa..em..mungkin aku mengerti...dan aku akan cuba mengerti...kelemahanku sungguh banyak..kelebihanmu mengatasi apa adanya aku..malah rendahnya ku kerana aku sungguh lemah melawan nafsuku..andainya dulu aku sungguh berharap kita bersatu..tetapi, hari ini....tiada harapan itu lagi....

wahai sang burung,terbanglah ke mana arahmu...

...::: SEMEMANGNYA INDAHKU AKAN PUDAR :::...

YA ALLAH,AMBILLAH AKU SEBELUM SEMUANYA SEMAKIN PARAH........

No comments:

Post a Comment